29 Nisan 2014 Salı

Bana bahar yeni geldi hoş geldi..

Mart nisan mayıs desek bile herkese asıl bahar nisanda başlar. Benim içinse hep biraz daha geç.. Herkese neşe, mutluluk getiren bahar nedense bana başta hep bir hüzün getirir. Dünyanın her sorununu kendimin bilir her şeye üzülüp ağlayan, çakma bir balık burcu olurum. Neyse bugün artık yeter koskoca nisanı devirdin sen hala depresif hala depresif diyerekten bahar temizliğimi yaptım. 5 gün kalan devamsızlık hakkımı umursamadan okulu ektim. Kalın nevresim takımlarımı ve yatağımda duran 8 yastığımı poşetleyip yatağın altına kaldırdım her sene bahar için sakladığım pike takımımı örttüm. Tatil için sakladığım dizilerede bugün başlamayı planlıyorum. Hazırlıklar tam gaz devam ederken ruhen baharı getirmek içinse henüz bi planım yok, en iyisi onu kendi haline bırakıp hazır olduğu zaman baharı getirmesini beklemek.. Yinede süreci hızlandırmak için elimden geleni yapıyorum. Sarı ojelerimi sürdüm her bahar giydiğim cici elbiselirimden de birini giydim. Oda hazır, kıyafetler, ayakkabılar, çantalar hazır. Ruhende hazır olduğum zaman başlayabiliriz bahar eğlencelerine! Hala depresif takılan, yeni terkedilen, derslerden çakıp bütün gün derin derin düşünenlerimiz varsa onlara da tavsiyem aynı pikeleri serin, ojeleri sürün ve kendinizi hazırlayın.. Bahar heba edilemeyecek kadar güzel ve değerli çünkü.. Neyse bende başka düşüncelere dalmadan dizilerime başlayayım bari.. Güzel ve mutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle, öptümm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Blogroll

Navigation Menu

Blogger templates

Blogger news